jenzaa

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer - 29 mars 2012 21:59


Just nu sitter  jag och kollar roliga klipp på youtube. Haha vilken dålig humor jag har säger jag bara! 


Idag var jag i skolan och gjorde ett arbete klart, och det kändes väldigt skönt att bli av med det. Efter en timmes lektion kom Bea och höll mig sällskap och hjälpte mig med resten av arbetet. Sedan gick vi till matsalen och åt världens godaste mat. Jag skojjar inte, det var sjukt gott. Tog faktiskt 2 kycklingbitar fast man inte fick.. ihihihi. Efter det mötte vi upp Sarah och vi gick till Statsbiblioteket och chillade. Jag och Bea satt nog där i 2 och en halvtimme. Det kändes bara som om man hade suttit där i 1! Jag kan faktiskt inte beskriva hur skönt det var att inte göra något och känna hur solen värmer på. Mina jeans blev sjukt varma efter ett tag..  När vi väl bestämde oss för att dra oss till stan för att kolla lite kläder blev vi som tokiga, vi hittade hur mycket som helst som vi la undan! Synd att man inte kunde köpa allt..


Imorgon blir det staden med Bea igen och köpa vissa av sakerna man valde ut.. undrar vad det blir.. :)

Efter det blir det hem och packa för ska tillbringa helgen hos min kära svägerska! 


Nu ska jag kolla film!


Bjuder på två bilder på mig och bea!

'    


 

Av Jennifer - 29 mars 2012 10:16




jag upptäckte nyss att jag har haft bloggen i ett år!!

grattis! ;D


   

Av Jennifer - 29 mars 2012 09:51


Just nu sitter jag på lektion och gör färdigt ett arbete jag inte är klar med! Trodde inte det skulle vara så mycket folk här med det är ganska många som inte har gjort klart allt. Tur att jag inte är den ändå då hahahah (a)

Väntar även  på att Bea ska komma, så vi kan äta i matsalen eftersom det är god mat idag, men matsalen öppnar inte förrens kl 11 ändå! 


Från det ena till det andra.. Det är inte klokt vad mycket jag saknar Maria och Felicia, det är först nu man inser hur mycket de betyder för en. Tycker inte om avsked, blir så ledsen då! Men nu får man faktiskt tänka positivt att de kommer faktiskt hem snart igen :D 



Skriver mer sen!


 



 

Av Jennifer - 28 mars 2012 21:08


Hej!

Just nu sitter jag och kollar på big brother, känns som om jag har halkat efter med det. Har inte sett 4 avsnitt faktiskt så nu på lovet tänker jag ta igen alltihop jag har missat. Tänker även kolla på de två vampire avsnitten jag inte heller har sett. Undrar vad som har hänt med mig, känns som jag har blivit en gammal förvirrad tant? Kommer inte ihåg att göra något alls! Får börja skriva upp saker på lappar!


Imorgon ska jag till skolan och göra klart lite arbeten eftersom jag ändå ska till skolan för att äta skolmaten (a) eftersom jag älskar kyckling och det är det vi får imorgon! Bea kommer in och äter med mig då! efter det drar vi till stan och sara kommer också så ska vi bara chilla runt på stan! Sedan när jag kommer hem blir det att städa, mitt rum är ett stort behov av det!


nu ska jag kolla vidare. tillsvidare bjuder jag på lite oseriösa bilder på mig..


     


     



 

Av Jennifer - 26 mars 2012 11:07


Hej hej hej hej hej!!!


Just nu sitter jag på turism lektion och skriver en resebroschyr om London. Detta är väldigt intressant.. (not)

Vi har en timmes lektion kvar sedan blir det att käka mat och efter det är det engelska.. vi slutar tio i 3. Det känns väldigt långt bort just nu.

När vi har slutat ska jag, felicia och Sara till busfrabriken och fråga om våra CV eftersom de intr har hört av sig. När vi gjort det ska vi tillbaka till stan igen och lämna Saras böcker och det bär sedan vidare till kattegattgymnasiet för att gå på mattecentrum eftersom vi har ett prov på onsdag (!) och jag satsar  på att klara detta för en gångskull.. thumbs up!


nä nu får jag väl skriva vidare..


      

Presentation


tjolahoppsan, här kommer ni få läsa allt mellan himmel och jord.

jenzaa♥





Headern är gjord av Hanna från;
http://hannalovisasol.se/

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Frågeruta

5 besvarade frågor
jenzaa
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ovido - Quiz & Flashcards