jenzaa

Alla inlägg under maj 2011

Av Jennifer - 31 maj 2011 19:55

Tror fan jag är en liten ''skobög'' som pappa väljer att kalla det. Jag räknade alla paren och har sammanlagt 22 st. Men jag tkr det e fan mkt roligare att kolla på skor än kläder, förstår inte riktigt hur man kan tycka att shoppa kläder varje dag kan vara kul?   Men däremot skulle jag kunna vara i en skoaffär hela jävla dan och pröva skor. Jag älskar skor. Liksom har jag tråkigt så surfar jag runt på olika sidor och kollar på skor, haha. Min pappa sa till mig att han kanske tänker frågaom det finns terapi för att inte kunna sluta tänka på skor.


men liksom dessa


   



 

Av Jennifer - 31 maj 2011 15:35


Nyss kommit hem från skolan + stan. Gabby och jag gick runt och letade efter ett par shorts, men det fanns typ inga fina. ehehe. 

Dagen började iaf bra, vi satt i studiehallen och pluggade till vårt prov vi skulle ha. Jag typ lekte med gardinerna, men sedan märkte vi inte att den ramlade ner en bit, så när oscar och felicia skulle öppna fönstret ramlade gardinstången ner. Hahaha, felicia kunde inte sluta skratta, hon var lite trött idag faktiskt. Så vart man än gjorde så skrattade hon. Hihi


På engelskan idag hade vi betygsnack och även på matten, måste dock göra omprov på matten. BUHU. Imorgon är det sture på sta vilket är soft eftersom man bara ska vara där 3 timmar och leka lite, sedan sluuuuuuuuuut. 


             


mikaela var i skolan oxå, hade saknat henne :))


    

Av Jennifer - 30 maj 2011 20:53


Det visade ju sig att jag inte var allergisk mot soya mjölk, utan det var nåt annat. IAF, mina föräldrar köpte hem soyamjölk, för havremjölk smakar skit rent ut sagt. Så jag var tvungen och testa lite. Jag fick fan värsta chocken, smakade preciiiiiis som mjölk, jag skojjar inte. PRECIS SOM MJÖLK, JAG BA DOG.

VILKET BETYDER ATT JAG KOMMER KUNNA DRICKA OBOY! OBOY OBOY!



bilden är inte min, tagen från google :'c  


 

Av Jennifer - 30 maj 2011 19:58

it is a wonderful day.. 


    


 

Av Jennifer - 29 maj 2011 13:58

Hihih, nu är jag typ klar med alla uppgifter förutom instuderingsfrågor till barnens lek men det ska jag typ göra senare, eftersom vi ändå har prov på det på tisdag. Det känns så jävla gött att ha gjort klart allting. Som ett tungt lass bekymmer är borta från axlarna, med rädslan att inte hinna göra klart allt. Alla nationella är gjorda, alla inlämningar och bara ett sista prov. Känns redan som sommmarlov. 

Nu ska jag steka pannkakor, wish me good luck


 

Av Jennifer - 29 maj 2011 12:55

Huhu, gör ett nytt försök på att blogga. Jag är så lat av mig nämligen. 

Just nu försöker jag göra klart alla rester jag har i skolan, det är lite segt men vad gör man. Det är ju som sagt inte långt kvar och man har snart klarat sitt första år på gymnasiet. Det är skönt. Fast jag ser ju inte fram emot att sommarjobba hela sommarn dock, haha. Men det kommer vara så jävla värt det, för ska köpa en ny mobil (äntligen) för jag har tröttnat på min, som jag bara haft i ett halvår. Men jag har tröttnat på den iaf. Lite wierd. Det roligaste är att jag inte har en anning om vad jag ska jag ska ha för mobil, antagligen Iphone eller HTC Sensative (stavning) huhu, då kan ju jag och Sariish leka med våra Ipone tsm, hihihi. Blir nog en svart.. 


        


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjolahoppsan, här kommer ni få läsa allt mellan himmel och jord.

jenzaa♥





Headern är gjord av Hanna från;
http://hannalovisasol.se/

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Frågeruta

5 besvarade frågor
jenzaa
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ovido - Quiz & Flashcards