jenzaa

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennifer - 23 januari 2012 20:25


Tja.


Idag när jag kom till skolan hade jag stora förväntningar på att ha klarat mitt matte prov, och hade inte en tanke på att jag faktiskt skulle få IG, igen? Haha det börjar nästan bli komsikt att jag inte kan klara det? Hahahah

Idag har resten av dagen iaf vart bra tycker jag, allt i skolan har vart nice. Till och med maten. 

Men bäst av allt var ju engelska lektion som var som ett enda skrattanfall! Jag skojjar inte, den lektionen var som ett enda stort skrattanfall var det inte det ena så var de det andra haha! 


Glömde även berätta jag äger på monopol och har blivit helt besatt av det! ;D

Nä nu måste jag duscha och kolla mammor och minimodeller! 



 


 

Tjo

Av Jennifer - 21 januari 2012 18:47


Hej. 

Nu lovar jag verkligen att jag ska börja blogga igen!

Har vart lite slarvig med det som sagt..


Idag har jag städat och pluggat, pluggat och pluggat! Har en naturkunskapsprov på tisdag och jag kan fortfarande inte ett skit! Spelar ingen roll hur mycket jag än pluggar så vägrar det sätta sig i hjärnan. Men det är väl så det ska börja blir, jag får IG på alla prov. Känns inte riktigt som om skolan är lika viktig som den var förut. Ingen lektion lockar riktigt utan allt är bara grått och trist. Näna men nu ska jag pluggar vidare..


    

Presentation


tjolahoppsan, här kommer ni få läsa allt mellan himmel och jord.

jenzaa♥





Headern är gjord av Hanna från;
http://hannalovisasol.se/

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Frågeruta

5 besvarade frågor
jenzaa
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ovido - Quiz & Flashcards